Job 23 van 218


Report this listing

Solliciteren



Boekhoudkundige medewerker / Administratieve duizendpoot


Functie

Wij zoeken een medewerker voor onze boekhoudafdeling.

Controleren en inboeken van aankoopfacturen in Exact online via Onea

  • Back up zijn in geval van afwezigheid van de collega van de verkoopboekhouding.
  • Facturen van klanten & leveranciers opmaken, opvolgen en beheren.
  • Betalingen in Isabel uitvoeren.
  • Aankoopfacturen in ons ERP systeem (Construsteel) linken en inboeken.
  • Je verzorgt de correspondentie met leveranciers en houdt hun gegevens up to date.
  • Je beheert de contracten van de nutsvoorzieningen.
  • Div. mailverkeer
  • Administratief bijspringen bij collega’s.

Jouw profiel

  • Goede kennis van Microsoft Office (Excel/Outlook/Word)
  • Goede kennis van Isabel en Exact Online
  • Kennis van SAP is een pluspunt
  • Minimum enkele jaren ervaring in een boekhoudkundige en administratieve functie
  • De constitutieve elementen van de lonen, facturatie en betalingsopdrachten voorbereiden
  • De lonen vastleggen en arbeidsovereenkomsten opstellen
    De activiteitsgraad van het personeel controleren
  • Het budget van een organisatie bepalen en opvolgen
  • Opvolgen van: Beleggingen
  • Domein: Fiscaliteit
  • Opvolgen van: Conventionele inbeslagnemingen
  • Opvolgen van: Lonen
  • Opvolgen van: Wagenpark (onderhoud, kost, opvolging kilometerstanden)
  • Opvolgen van: Budget
  • Opvolgen van: Onkostennota's
  • Domein: Fiscaliteit van notariële aktes
  • Commissielonen berekenen
    De commerciële resultaten controleren en verantwoorden
  • Opvolgen van: Juridische ondersteuning
  • Een portefeuille van klantendossiers beheren, de afgesloten rekeningen presenteren en beheersadvies verlenen
  • Domein: Inning van vorderingen
  • De facturen, bankafschriften, bewijsstukken coderen en inboeken
    De afstemmingscontrole op de bankrekeningen uitvoeren
  • Domein: Klantenboekhouding
  • Domein: Analytische boekhouding
  • De liquide middelen opvolgen en de betrouwbaarheid ervan valideren
  • De parameters van de boekhoudsystemen actualiseren (tarieven sociale bijdragen, ...)
  • Domein: Algemene boekhouding
  • Domein: Leveranciersboekhouding
  • De inkomsten van de onderneming controleren en registreren (invoer van klantenbetalingen, opmaak van facturen, aanmaningen, ...)
  • De stock (inkomende/uitgaande goederen) en de productie verifiëren en valoriseren
    De flow (aankopen van grondstoffen, omzet, ...) analyseren en de inventaris opmaken
  • Opvolgen van: Werfactiviteiten
  • Gelden en waardepapieren controleren en aanpassen aan de eisen van de klant
  • De eigen deskundigheid ontwikkelen
  • Domein: Boekhouding Instellingen voor collectieve beleggingen in effecten
  • De wettelijke fiscale en sociale aangiften opstellen en uitvoeren
  • Bestellingen plaatsen overeenkomstig de aankoopcontracten en toezien op de kwaliteit van de ontvangen producten
  • De activiteiten van een team coördineren
    Een organisatie leiden
  • Domein: Lonen

Aanbod

Bedrijfsinfo

Bedrijf gevestigd in Assenede


Een deeltijdse job met een zeer aantrekkelijk loon aangevuld met maaltijdcheques, ecocheques, groeps- en hospitalisatieverzekering in een sterk groeiende en dynamische KMO waar mensen centraal staan. *4 uren per dag, van maandag tot en met vrijdag (8u30 tot 12u30).

Solliciteren

Start People Zelzate GT
09/342 88 03

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht